ANDRZEJ KRYŃSKI, EDUKACJA DO POKOJU W TEORII I PRAKTYCE SZKOLNEJ

  • Maria Szymańska

Abstract

We współczesnym świecie kluczowymi pojęciami na polu kształ- cenia ludzi stały się kategorie takie, jak: edukacja, wychowanie, pokój. Zatem, aby przybliżyć te skądinąd oczywiste sprawy kształtujące byt czło- wieka, będące jednocześnie owocem wychowania, warto przed Czytelni- kiem na nowo odkryć zapowiedziane w tytule studium autorstwa ks. prof. dr hab. Andrzeja Kryńskiego. Dzieło to polecić należy każdemu człowieko- wi, który obserwuje rosnące coraz bardziej zło, poszerzające swoje kręgi i wymiary. Jednym z głównych pól, na którym owo zło triumfuje jest wła- śnie naruszenie pokoju, zbytnie zaufanie do siły represji, nawet gwałtu z jednoczesnym lekceważeniem metod zwalczania szerzącego się w świecie zła.


Abstract views: 254
PDF Downloads: 195
Published
2014-04-11
How to Cite
Szymańska, M. (2014). ANDRZEJ KRYŃSKI, EDUKACJA DO POKOJU W TEORII I PRAKTYCE SZKOLNEJ. Scientific Journal of Polonia University, 9(2), 157-159. https://doi.org/10.23856/0909